Зміст
Індекс
 
 

Вкладка "Робота з дебіторами"

 
 
 
є можливість створити та редагувати:
 
* Повідомлення клієнту
* Угоди ГПЗ (графік погашення заборгованості)
* Претензійно—позовна робота (далі ППР)
 
1) Повідомлення клієнту
 
Для того, щоб створити повідомлення клієнту:
- у блоці "Повідомлення" нажати кнопку “+”, відкриється вікно для створення повідомлення
 
 
- Вибрати Вид повідомлення (Письмове повідомлення/ SMS/ Автодозвон Бесіданаживо Претензія Вимога)
- Заповнити "Сума (борг за період), грн" - для письмового повідомлення, претензії, вимоги
- Заповнити "№ документу" - для письмового повідомлення, претензії, вимоги
- Заповнити поле "Дата"
- Заповнити поле "Примітка"
- Нажати кнопку "Зберегти"
 
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису; біля назви вкладки "Робота з дебіторами" буде візуалізація з відміткою про наявність повідомлення (і к-сть створених повідомлень)
 
 
2) Угоди ГПЗ
 
Для того, щоб створити угоду ГПЗ:
- у блоці "Угоди ГПЗ" нажати кнопку "+",  відкриється вікно для створення угоди ГПЗ
 
 
Заповнити поля:
 
- Дата укладання
- № угоди ГПЗ
- Сума угоди ГПЗ на дату заключення, грн (ЦО та ГВП)
- Дата початку(ЦО та ГВП)
- Дата закінчення (ЦО та ГВП)
- Обов'язковий платіж, грн (ЦО та ГВП)
- Примітка про виконання (невиконано/виконано/розірвано)
- Нажати "Зберегти"
 
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису.
 
Якщо запис "УгодиГПЗ" було створено помилково, його можна видалити, для цього:
 
1) вибрати потрібний запис і нажати на кнопку "-"
 
 
2) при видаленні запису потрібно вказати "причину видалення запису".
(видалити запис, не вказавши причину видалення, неможливо)
 
Видалений запис буде виділений червоним:
 
 
Для того, щоб подивитись причину видалення запису, потрібно двічі клацнути по видаленому запису, відкриється вікно у якому червоним шрифтом виділено причину видалення:
 
 
3) Претензійно-позовна робота (ППР)
 
Для того, щоб створити запис про угоду ППР:
 
- у блоці "Претензійно - позовна робота" нажати кнопку "+", відкриється вікно для створення ППР
 
 
Заповнити поля та нажати "Зберегти"
 
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису; в "Особові рахунки" в "Картка абонента" в "Загальна інформація" буде відмітка про наявність ППР