Редагування категорій звітів
В меню Master Data заходимо на вкладку "Адміністрування" → "Налаштування звітів":
Для того, щоб Створити категорію, необхідно — нажати праву кнопку мишки → вибрати "нова категорія":
З'являється нова категорія, в якій необхідно заповнити поля: назва і примітка(опис), а далі нажати на "дискету", щоб зберегти введену інформацію:
Для того, щоб перемістити з іншої категорії документ в ту, що ми створили, необхідно:
1) знайти необхідний документ;
2) нажати на нього правою кнопкою миші;
3) обрати "редагувати звіт":
Відкриється вікно "редагування звіту", в якому необхідно обрати Категорію, в яку необхідно перенести файл (в даному випадку "Документ") та нажати кнопку Зберегти і нажати на "хрестик" :
Після цих дій обраний документ переміститься в задану нами категорію:
* для того щоб редагувати категорію — наводимо на неї курсор, права кнопка миші — редагувати — зберегти "дискета"
* для того щоб видалити категорію — наводимо на неї курсор, права кнопка миші — видалити — зберегти "дискета" (видалити категорію можна тоді, коли там немає звітів)
* для того щоб створити новий звіт: відкриваємо категорію (лівою кнопкою миші клацнути два рази) — у папці нажимаємо правку кнопку миші — новий звіт
Примітка: створення нового звіту відбувається тільки в тісній співпраці розробників ПЗ та адміністраторів
отримаємо вікно:
заповнюємо: Загальні дані про звіт (назву звіту, шапку, його опис, вибираємо в яку категорію його помістити) і Технічну інформацію (фільтр, назва в РВ, бібл. В РВ) — Зберегти
* для того, щоб редагувати/видалити звіт: наводимо на нього курсор, права кнопка миші — редагувати/видалити.
У вкладці "Обрані" - звіти які виділив собі користувач. Щоб додати звіти в категорію обраних, напроти звіту треба нажати два рази на зірочку, і він туди потрапить.